طرح های بیمه ایران

بیمه ی ایران با در نظر گرفتن نیاز مراجعان خود برای انواع نیاز آن ها بیمه های مختلفی مانند بیمه ساختمان در اصفهان را پوشش دهی کرده و برای سهولت دسترسی به مراکز بیمه در شهرهای بزرگ نمایندگی پذیرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت بیمه نامه های مختلف بیمه ی ایران می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

طرح های بیمه ی ایران برای اشخاصی در نظر گرفته شده است که به دلایل مختلف دچار حادثه می شوند و نیاز به دریافت کمک هزینه از طرف بیمه دارند. این بیمه بدون در نظر گرفتن منطقه ی و زمان حادثه با بررسی و تایید آن با پرداخت خسارت از بیمه شدگان حمایت می کند. این حوادث شامل مشکلاتی از قبیل غرق شدگی، فوت، بیماری، سوانح رانندگی، سقوط از ارتفاع، برق گرفتگی و حمله ی حیوانات است. بیمه ی ایران علاوه بر حوادث با در نظر گرفتن شرایط مختلفی که برای بیمه شدگان به وجود آمده است و نیاز آن ها به تعریف طرح های جدید بیمه پرداخته است.

انواع طرح های بیمه ی ایران

برای استفاده از طرح های بیمه با شرایط ویژه مانند بیمه ایران اقساطی اصفهان می توانید از طریق سایت اقدام کنید.

بیمه ی عمر و بازنشستگی

یکی از شناخته شده ترین بیمه های بیمه ی ایران بیمه ی عمر است که برای تامین آتیه ی افراد جامعه در نظر گرفته شده است. برای دریافت این بیمه می توانید با پرداخت ماهانه مبلغی که به صورت مصوب تعیین می شود بعد از دوران بازنشستگی از مزایای بیمه ی عمر استفاده کنید.

بیمه ی ازدواج جوانان

هزینه های مربوط به ازدواج جوانان از دغدغه های خانواده ها است. بیمه ی ایران با پوشش دهی این هزینه ها باعث رفع نیاز جوانان در زمان ازدواج می شود. به دلیل افزایش هزینه ها این بیمه می تواند به رشد متغیرهای مربوط به ازدواج در جامعه کمک کند.

بیمه ی زنان خانه دار

حمایت از زنان خانه دار با تعریف بیمه ی خانه داری باعث رفع نیاز و دغدغه ی زنان شده است. این بیمه با دریافت مبلغ حداقلی خانم های خانه دار را بیمه کرده و بعد از بازنشستگی به آن ها مقرری پرداخت می کند.

بیمه ی عمر کودکان

برای دریافت انواع خدمات بیمه مانند بیمه ی عمر کودکان و بیمه شخص ثالث اصفهان می توانید به نمایندگی های بیمه ایران مراجعه کنید. اضافه شدن انواع پوشش های بیمه ای باعث آسودگی خیال خانواده ها شده است. این بیمه سرمایه ی ارزشمندی است که می تواند آینده ی کودکان را تضمین کند. بیمه ی کودکان بیمه ی ایران با تحت پوشش قرار دادن فوت در اثر حوادث و فوت عادی، مستمری از کار افتادگی، هزینه های پزشکی و امراض خاص نیز متقاضیان را تحت پوشش قرار می دهد.

بیمه جامع زندگی

بیمه جامع به نوعی سرمایه گذاری مطمئن برای آینده به حساب می آید. افراد می توانند با هر میزان درآمدی که دارند از طرح های این بیمه استفاده کنند. در این طرح بیمه گذار می تواند با پرداخت ماهانه مبلغ مشخصی برای خود و خانواده اش در مدت زمان معین با توجه به میزان پرداختی مقرری دریافت کند.

بیمه مان

یکی از جدیدترین طرح های بیمه ی ایران که با استقبال متقاضیان مواجه شده است، طرح بیمه ی مان است. استفاده از خدمات این بیمه در هر سطح و هر رده ی سنی می تواند از این بیمه استفاده کند. پرداخت این بیمه به انتخاب بیمه گذار در پروسه ی 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله است. در این طرح که نوعی سرمایه گذاری است بیمه گذار علاوه بر دریافت سود علی الحساب به صورت تضمینی در سود حاصل از سرمایه گذاری شرکت نیز شریک می شود.

بیمه کارکنان دولت

بیمه ی گروهی کارکنان دولت برای شرایطی در نظر گرفته شده است که کارکنان دولت فوت شده و بیمه باید هزینه های مربوط را به بازماندگان پرداخت کند. این بیمه به صورت روزشمار است. در انتهای دومین سال بیمه شده می تواند مبلغ بیمه را به صورت 90 درصد و به صورت وام بدون ضامن دریافت کند.

بیمه عمر انفرادی

در بیمه های انفرادی قید شده است که بیمه می تواند سرمایه ای را که با پرداخت دوره ای در بیمه انباشته شده است به خود یا فرد ثالثی که نامش در بیمه نامه قید شده است تحویل دهد.