بیمه حوادث انفرادی ایران

بیمه حوادث انفرادی ایران در بیمه حوادث انفرادی تمامی اشخاص که مسئول تجارت باربری و کارهای شخصی هستند می توانند خود را به صورت انفرادی در برابر حوادث بیمه نمایند

نمایندگی بیمه حوادث ایران

نمایندگی بیمه ی ایران زیر نظر آقای سلیمیان در رشته های مختلف بیمه ای فعالیت خود را آغاز کرده است. نمایندگی بیمه ایران در اصفهان و در شهرهای مختلفی مانند شیراز، مشهد و اهواز فعالیت می کند و خدمات بیمه ای را به افراد مختلفی ارائه می دهد. این مجموعه ی بزرگ برای ارائه ی خدمات خود کارمندان زیادی را جذب کرده است و این افراد با دادن اطلاعات مفید به مراجعان کمک می کنند بهترین و مناسب ترین بیمه را انتخاب کنند. برای مشاهده ی فعالیت های این مجموعه می توانید به بخش های مرتبط در سایت مراجعه کنید.

بیمه ی حوادث انفرادی بیمه ای است که برای افراد در نظر گرفته شده است. از مهم ترین رشته هایی که برای بیمه شدگان در نظر گرفته می شود، بیمه ی حوادث است. این بیمه ها در دو نوع انفرادی و گروهی تعریف شده اند. برای کسانی که از بیمه ی حوادث انفرادی استفاده می کنند بیمه گذار خدماتی را در نظر گرفته است. این پوشش بیمه ای بدون در نظر گرفتن نوع حادثه و همچنین محل آن برای همه ی افردی که زیر نظر بیمه هستند قابل اجراست. این حوادث می تواند شامل حوادث رانندگی، غرق شدگی، گزیدگی، سیاه زخم، خطراتی مانند برق گرفتگی، سقوط از ارتفاع و دیگر موارد شود.

غرامت های بیمه حوادث انفرادی

بیمه در حوادث مختلفی مانند رانندگی و دیگر پیشآمدها در کنار افراد خواهد بود. انواع بیمه ها مانند بیمه ی انفرادی و بیمه ایران ثالث اصفهان برای اینگونه حوادث در نظر گرفته شده است. اصلی ترین غرامت هایی که تحت پوشش بیمه هستند و در صورت وقوع حوادث می توان از کمک هزینه های بیمه ای استفاده کرد شامل موارد زیر می باشد.

غرامت فوت

در صورتی که بیمه گذار فوت شود بیمه هزینه های فوت را در اختیار بازماندگان قرار می دهد و بیمه شدگان نگرانی بابت هزینه های جاری ندارند.

غرامت مربوط به فوت و نقص عضو

ممکن است حوادثی غیر مترقبه برای بیمه گذار به وجود بیاید که منجر به فوت و نقص عضو شود به همین دلیل بیمه برای این شرایط قوانینی وضع کرده است. سقف پرداخت این هزینه بستگی به شرایط مجموعه ای است که افراد تحت پوشش بیمه ی آن هستند.

غرامت از کارافتادگی دائمی

از کارافتادگی دائمی به صورت جزئی و کلی برای افراد تحت پوشش بیمه خدماتی به همراه دارد. این خدمات شامل غرامت هایی است که بیمه برای تغییر شکل عضوی از بدن و یا عدم توانایی آن، قطع عضو و یا شرایط مشابه می پردازد. در صورتی بیمه شده می تواند غرامت را دریافت کند که دو سال پس از وقوع حادثه نیز با این مشکل مواجه باشد.

غرامت نقص عضو و یا از کار افتادگی دائم

پرداخت کل مبلغ بیمه در صورتی اتفاق می افتد که مواردی رخ بدهد که فرد دیگری قادر به کارکردن نباشد. در شرایط که بیمه شده دچار نابینایی شود، از کار افتادگی یا قطع دست ها از مچ، از کارافتادگی پاها و قطع آن ها از مچ، قطع شدن یک دست یا یک پا به طور کامل، از دست دادن دو پنجه ی پا، قطعی در نخاع، ناشنوایی و برداشتن فک پایین از جمله ی این موارد است.

غرامت فرعی بیمه ی حوادث انفرادی

بیمه های فرعی اجباری نیست و افراد می توانند در صورت تمایل از این بیمه ها استفاده کنند. این غرامت ها به شرح زیر می باشد.

هزینه های پزشکی ناشی از حادثه

سقفی در بیمه برای پرداخت هزینه های پزشکی و درمانی تعیین شده است. در صورت بروز حادثه بیمه گذار موظف است هزینه های پزشکی را پرداخت کند. بیشتر شرکت ها 10 درصد هزینه ها را پرداخت می کنند. در صورت از کار افتادگی موقت می توان از بیمه های انفرادی فرعی استفاده کرد. غرامتی نیز برای بستری شدن در مراکز درمانی در نظر گرفته شده است. این غرامت شامل مواردی می شود که افراد به دلیل بروز حوادثی به مدت مشخص در بیمارستان بستری شوند. برای تحت پوشش قرار گرفتن در برخی از شرایط نیاز به تعهدی است که برخی از بیمه ها آن را می پذیرند. علاوه بر افراد بیمه ای برای املاک و وسایل نیز بیمه در نظر گرفته شده است این بیمه ها در صورت بروز خسارت هزینه ها را تا سقف مشخصی پرداخت می کنند. بیمه ساختمان اصفهان نیز در ردیف این بیمه ها قرار می گیرد. . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.